Hund svalde en gaffel – överlevde

Hund svalde gaffel
Bild:Daily News

North Carolina: Hunden Apachee av rasen Husky svalde en gaffel av metall, hunden blev akutsjuk, ville inte äta och kräktes blod, tillslut kollapsade han. Med blodfyllda lungor fördes han till veterinären svävandes mellan liv och död.  Veterinären säger att det var ett mirakel att hunden överlevde.
Se ett filmklipp här

Apachee and his X-rays showing the fork he swallowed (Photo Courtesy of Veterinary Specialty Hospital of the Carolinas)
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.